• RRM - Regie Radio Music

    Jesteśmy zespołem sprzedaży czasu reklamowego, który profesjonalnie planuje oraz doradza jak najefektywniej dotrzeć do wybranego rynku docelowego.

    Sprawdź nas

Kim jesteśmy

RRM Dom Sprzedaży Radia należy do grupy mediowej Eurozet. Został założony w 1992 roku przez Andrzeja Woyciechowskiego i francuską grupę Lagardere Media.

Jesteśmy zespołem sprzedającym czas reklamowy stacji i powierzchnie na serwisach www należących do Grupy Eurozet oraz prowadzącym działalność brokerską dla innych stacji radiowych w Polsce.

Na podstawie badań oraz doświadczeń brokerskich przygotowujemy optymalne kampanie dostosowane do potrzeb i budżetu Klienta.

Współpracujemy zarówno z domami mediowymi i grupami negocjacyjnymi działającymi na rzecz Klientów zewnętrznych, jak i Klientami bezpośrednimi – ogólnopolskimi i lokalnymi.

W Raporcie Biur Reklamy 2014 dostaliśmy wyróżnienie za wysoki poziom obsługi przez handlowców oraz zwiększenie przejrzystości polityki cenowej ( wg Media&Marketing)

RRM to również Studio ZET – specjalistyczny zespół zajmujący się przygotowywaniem aranżacji dźwięków efektywnych reklamowo.

Niestandardowe i unikatowe potrzeby Klientów zaspokaja działająca wiele lat Grupa Kreatywna. W jej skład wchodzą szefowie programowi stacji, kreatywni oraz specjaliści od konkursów i sponsoringu (Dział Akcji Specjalnych).

RRM to także Eurozet Live – marka dedykowana projektom cross-mediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

Zakres usług

  • Jesteśmy brokerem

    w zakresie planowania i realizacji kampanii radiowych

  • Nasz zespół planerski

    tworzy analizy i postanalizy kampanii radiowych

  • Kupujemy czas antenowy

    w stacjach radiowych w Polsce

  • Oferujemy

    szereg klasycznych i niestandardowych rozwiązań pozwalających skutecznie dotrzeć do wybranych odbiorców

  • Tworzymy niestandardowe akcje antenowo-internetowe

    na potrzeby Klienta (Dział Akcji Specjalnych)

  • Tworzymy multimedialne akcje eventowe

    z wykorzystaniem radia, internetu, prasy i telewizji (Eurozet Live)

  • Współpracujemy ze Studiem ZET

    które profesjonalnie kreuje i produkuje dźwięki radiowe korzystając z bogatej bazy copywriterów i lektorów.

Narzędzia

Zespół planerski RRM to osoby z wieloletnim doświadczeniem na rynku radiowym, efektywnie współpracujące z Klientami indywidualnymi i agencyjnymi.
Radio planowane jest za pomocą oprogramowania Atelier Radio – kompleksowego zestawu narzędzi analityczno-planerskich przeznaczonego do obsługi kampanii reklamowych.

 

Nasi specjaliści do spraw badań  rynku są ważnym źródłem wiedzy niezbędnym przy optymalizowaniu kampanii. Dzięki programowi adExpert firmy Kantar Media  przeprowadzamy wszechstronne analizy danych dotyczących inwestycji na rynku reklamowym, pochodzące z monitoringu reklam w prasie, radiu, kinie, outdorze i telewizji.

Za pomocą programu Radio Track badamy audytorium radia w Polsce. Narzędzie stworzył instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych utworzonego przez wiodących nadawców radiowych w Polsce.

Charakterystykę odbiorców mediów poznajemy dzięki TGI – badaniu ponad 4000 marek z ponad 320 kategorii prowadzonemu przez SMG/KRC na licencji BMRB International. Badanie obejmuje kilkanaście grup produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz pokaźną grupę produktów z kategorii dóbr trwałego użytku (Durables). Polska wersja TGI składa się z dwóch ankiet, dla mężczyzn i kobiet ze szczególnym uwzględnieniem poszczególnych grup produktów dla każdej płci.

Nasze narzędzia internetowe to m.in.:

GemiusAudience

funkcjonuje na polskim rynku jako Megapanel PBI/Gemius

GemiusStream

streaming audio i video

Flurry Analitics

urządzenia mobilne

Google Analitics

strony internetowe