• Lato ZET i Dwójki

    W 2014 roku na koncertach bawiło się ponad 180.000 osób.
    Transmisje siedmiu koncertów w TVP2 oglądało średnio ok. 1.500.000 widzów.

    Więcej
  • BMW Jazz Club

    Od 2012 roku Eurozet odpowiada za koncepcję artystyczną, booking artystów, promocję, zakup mediów oraz produkuję całego wydarzenia.

    Więcej
  • Cała Polska śpiewa kolędy

    Od 2011 roku na Długim Targu w Gdańsku odbywa się największy w Polsce koncert świąteczny. Jego producentem jest Eurozet. Koncert można zobaczyć na antenie TVP1.

Eurozet Live to marka dedykowana projektom cross-mediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

Na swoim koncie ma już realizację takich dużych projektów jak: telewizyjne trasy koncertowe „Lato ZET i Dwójki”, cztery edycje Festiwalu Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze, zimową akcję „Start do nart”, cykliczną imprezę rodzinną „Dzień Dziecka na Maxa”, koncerty „Hit Biało-Czerwonych”, „Cała Polska śpiewa kolędy”, letnie eventy z cyklu „Active Summer”, projekt „BMW Jazz Club”, Festiwal Winobrania w Zielonej Górze i wiele innych.

Zespół Eurozet Live liczy 7 osób.

Specjalnością Eurozet Live są projekty cross-mediowe, łączące potencjał Grupy Eurozet z innymi partnerami mediowymi oraz wchodzące bezpośrednio między ludzi. Świetnym przykładami realizacji Eurozet Live są telewizyjne trasy koncertowe „Lata ZET i Dwójki” czy świąteczne koncerty telewizyjne „Cała Polska Śpiewa Kolędy”. Eurozet Live działa coraz szerzej, rozwijając jednocześnie pola eksploatacji Grupy Eurozet.

W Eurozet Live myślimy w kategoriach nie tylko projektów, lecz całych linii biznesowych. Pierwszą z nich jest linia „Kids”, której przykładem realizacji był rodzinny event „Dzień Dziecka na Maxa”.

Partnerzy

Nasze projekty

BMW Jazz Club

BMW Jazz Club to realizowany od ośmiu lat wspólny projekt BMW Group Polska oraz najlepszych zagranicznych i polskich artystów. Program każdego z koncertów jest kwintesencją artystycznej otwartości, przenikania kultur i łączenia wielu muzycznych wątków. Na scenie BMW Jazz Club gościli m. in.: Oscar Castro Neves, Mino Cinelu, Richard Bona, Dhafer Youssef, Tito Paris, Yami, Beto Betuk, Makoto Ozone oraz artyści z czołówki polskiej sceny jazzowej – Anna Maria Jopek, Urszula Dudziak, Michał Urbaniak, Henryk Miśkiewicz, Stanisław Soyka, Marcin Wasilewski, Krzysztof Herdzin. W ubiegłym roku gwiazdą BMW Jazz Club była Dianne Reeves.
Eurozet od trzech lat odpowiada za koncepcje artystyczną, booking artystów, promocję, zakup mediów oraz produkuje całe wydarzenie.

Wykorzystane kanały mediowe:  Telewizja, Radio, Prasa, OOH, Internet

Warszawa – Teatr Wielki / Opera Narodowa

Wydarzenie wizerunkowe

Lato ZET i Dwójki

W trzech latach realizacji, 2011, 2012 i 2013, trasy LATA ZET I DWÓJKI były największymi trasami telewizyjnymi ostatnich lat w Polsce. W czterech koncertach LATA ZET I DWÓJKI 2013 w Kołobrzegu, Słubicach, Toruniu i Uzdrowisku Termalnym Uniejów wystąpiło 45 wykonawców z Polski i zagranicy, m.in.: Perfect, Brainstorm, Wilki, IRA, De Mono, Bracia, Kombii, Pectus, Blue Cafe, Formacja Nieżywych Schabuff, Groove Coverage, Livingston, Army of Lovers, Enej, LemON, Edyta Górniak, Sylwia Grzeszczak, Patrycja Markowska, Alex Hepburn, Rafał Brzozowski, Liber, Ryszard. Na miejscu koncerty obejrzało ponad 100.000 uczestników. W Telewizji TVP 2 każdy z czterech koncertów obejrzało średnio 1.700.000 telewidzów.

Wykorzystane formy komunikacji: Radio, TV, Internet, Prasa

2011, 2012, 2013

Lokalizacja: Zielona Góra, Opole, Łódź, Bydgoszcz, Warszawa, Kołobrzeg, Słubice- Frankfurt, Toruń, Uniejów

Cele akcji: Zbudowanie największej letniej trasy koncertowej

Start do nart

Start do Nart to projekt, który po raz pierwszy zagościł w mediach w 2011 roku. Dzięki niemu zarówno słuchacze Radia ZET jak i widzowie TVN mają możliwość wygrania tygodniowego pobytu w luksusowym zagranicznym kurorcie zimowym w towarzystwie celebrytów – kapitanów drużyn ZET I DDTVN. Przebieg akcji relacjonowany jest na antenie radia oraz telewizji śniadaniowej. Drugą część projektu stanowi event kroczący po polskich miejscowościach górskich. W każdej lokalizacji można spotkać pełne atrakcji miasteczko ZET.

Część austriacka (Soelden) – 16.11.2013 – 22.12.2013
Część polska (Tatrzańska Łomnica, Szczyrk, Ustrzyki Dolne, Czarna Góra, Zakopane, Białka Tatrzańska ) – 24.01.2014 – 02.03.2014

Wykorzystane kanały mediowe: Radio – Radio ZET, Telewizja – Dzień Dobry TVN, Internet, Prasa

Promowanie aktywnego wypoczynku